Tuesday 29 November 2011

Keluar Makan Bersama My Sayang

Yeahh.. My Sayang da balik dr BP.. Adakah aku da kecewakan dia sekali lagi? adus.. kalau la die taw aku ade blog, aku nk suh je die bace ape yang aku tulis ni.. tp aku taw klu aku bg taw die, msti die anggap die ni menyusahkan akusedagkan aku tak pernah aggap dia mcm tu.. aku sayang dia sangt2..

aku sebenrnya tak siap lg esement, jd aku kene siapkn dlu esement ni.. kul 9 t submit, actually submit plus discussion, tp aku mgkin escape dr dcsussion kot.. semuanya utk dia.. aku terlalu sayng dia.. terlalu.. hari ni aku bangun pagi, pg lab pas tu ade kelas power e then jumpe SV Psm. sehinggalah kul 5 ptg, pastu jmpe harun mntak tlg ajr programming sampai kul 6. Kul 6 my sayang tiba di JB, g amek die.. Anta die balik blok, then trus balik blik wt assement sampi sekarang, sekarang update blog. Nanti kul 9 aku decide nk kua mkn dgn ny sayang, ak escape dscussion, blk mkn pg dscussion klu smpt, pastu stdy tok test isnin ni.. kul 2 dijangka tido.. waaahhh... klu aku cite ni semua kt die, msti die merajuk, msti die ckp aku bosan dgn die, aku nk sangt cite kt die yang aku bz.. tp aku taw ape akn jd klu aku ckp g2.. akhirnya aku luahkn je lakt ko blog.. hahaha.. aku sayng die..aku tanak tengok doe majuk.. nk die senyum.. (^^,)

papepon!!

aku nk buat yang terbaik la mlm ni.. aku hrp dia tak marah lagi kt aku.. mlm ni nk pakai jeket.. bia ensem skit.. huhu.. harap2 lembut la hati sayangku ni.. aku suke sangt tengok die senyum. Tp kalau die nangis, aku sedih sangt2.. Dia umpama bintang dalam hatiku, semakin die senyum, semakin terang la hatiku, aku suke sangat tengok die senyum.. aku ni da mcm addicted gile dgn senyuman die.. harap2 dpt buat die senyum.. tp mcm mana...???? idea....please3!!!!! aku doakan aku berjaya.. amin.. hehehe..

No comments:

Post a Comment