Monday 28 November 2011

Kenapa Harus Begini?

Aku baru je pulang dari kg, ade 3 porpose utama npe aku balik kg.. moyangku sakit, kakak baru blk dr oversea n kazen aku kawin.. aku sangat sangat bz.. aku taw aku mcm da abaikan dia sehari dua ni.. aku mntak maaf sangt2.. aku sayang dia, aku tanak dia merajuk.. aku pn taw dia sayang aku.. nape sampai perlu ade perkataan 'tinggalkn.. tak sempurna.. siapa diri ini', maafkan abg sayang..
semuanya berpunca dari aku sebenarnya..

aku taw dia perlukan aku, aku selalu ingt dia walau bz mana aku.. aku sedih bila dia sedih.. aku sayang dia.. aku pn tak sempurna, semua org tak sempurna.. tak siapa sempura sayang.. kita dilahirkan berpasang pasang untuk saling menyempurnakan hidup satu sama lain.. kenapa harus begini sayang? wahai Nor Hamizah bt Miswan.. Abg nak kita sama seperti dahulu.. hidup gembira.. Abg perlukan sayang, abg da tak jd playboy dah.. abg setia.. setia yang tak pernah diberikan kepada sesiapa sahaja.. sayang.. abg sayangkan sayang..

emm.. kalau la aku ada kewangan kukuh sekarang, nk je aku beli kete, beli umah, pinang die terus.. agar dia tahu aku betul2 sayang dia.. huhu.. tp aku tade semua tu sekarang.. aku belajar pelan2.. jd seorang yang berguna, awak tunngu saya ea Nor Hamizah Miswan.. Saya sayang awak.. saya nk lengkapkan diri dengan ilmu didada.. dunia mahupun akhirat, nk jd ayah nanti..hehe.. bagi saya peluang sayang.. saya betul2 sayang awak... saya takde tempat mengadu.. takkan nk cite kt mak ayah masalah cinta2 ni..huhu.. malu plak.. waaaaa..... i miss u... i miss u sooooo much!!!!!!

No comments:

Post a Comment