Tuesday 20 December 2011

PArok!!!!

Huhu.. terlalu banyak perkara terjadi.. aku hantar die ke Sri Putri jumaat yang lepas.. entah mcm mana tb2 aku tertengking dia.. mmg dia yang stat dlu, tp aku sedih dengan diri aku.. npe perlu aku temgking dia blk.. betul cakap die, kalau aku nak ubah dia, aku yang patot tunjukkan contoh yang baik.. kitorang gaduh agak lama.. bagi aku, mungkun ni lah gaduh yang terbesar kitorang prnah hadapi..


kepada Nor Hamizah Miswan :
Sayang.. Abang mintak maaf.. abang betul2 tak sengaja nk tengking sayang.. abang sendiri tak sesar nape abg ble out of control mcm, tu skali.. abg mntak maaf.. abg sedar akan salah abg.. abg sayangkan sayang.. tak pernah terlintas di fikiran abg untuk membenci sayang.. abg sedih ble kita gaduh.. abg nk kita bahagia sayang.. maafkan abg sayang..

Walaubagaimanapun sekarang, alhamdulillah, aku sendiri tidak menyangka yang kami boleh elok kembali.. pada asalnya aku takot dia sudah tidak sayng padaku lg.. tp alhamdulillah, dia masih sama.. tidak berubah.. aku yakin pada dia.. aku sayng dia..

No comments:

Post a Comment