Thursday 8 December 2011

Salah Faham Suami Isteri

Semakin lama semakin aku sayang padanya..  rini tudung yan g aku order kpd dia da sampai.. ingt nk ajk lunch td.. tp takdir cinta berlaku, gaduh la plak.. huhuhu... aku sayang die.. aku selalu berkasar dgn die ke? Hari ke hari kitonrang mengorak langkah ke arah satu perubahan, perubahan yang lebih besar dari percintaanj.. 

kadang2 teringat kengan lalu bersama die.. masa mle nk mengorat die dlu.. huhu.. aku mengaku aku makin kasar dengan die.. namun tak bermakna aku tak sayang die.. aku nk sangt die gembira dgn aku.. mgkin sbb aku stress dgn masalah recently.. tp bbtl2 aku tak maksudkn nk marah die.. 

Sepetang tiada berita dari dia.. aku nk cntact die tp takot die marah aku lg.. aku tak suke dgr bab bab pisah ni..aku tak pernah terlintas pn di hati ni nk berpisah dgn die.. jauh lagi membenci dia.. aku terlalu sayang dia.. Nor Hamizah.. Aku sakit bila dgr perkataan berpisah dari mulutmu.. aku inginkan kebahagiaan bersama mu sayang.. terlalu sayng diri mu.. 

semoga kita bahagia bersama selalu sayng.. selamanya..

No comments:

Post a Comment