Thursday 1 December 2011

Tak Cukup Ke Aku Di Hatimu

post sedey lagi..aduh.. td die cntact ex die.. die ckp teringat ex die ble die bace msg2 lame.. bpe lame lg nk simpan? sampai aku terjumpa semua gmbr n msg2 korang?  aku dengan die da setahun lebih.. sebenarnya dalam hati panas je rase.. tp aku sayang die, aku tak nak marah die.. aku perlahan2 belajar tuk tahan panas baran aku ni..aku sabar je.. aku cume harap dia setia pada aku..

aku tak nak ble aku bz die pg cari laki lain. Aku tak pernah pn wat g2 kt die.. Adakah ini balasan kepada aku? aku nk redha tp tak mampu.. sedihnye.. Sedih ble dengar die cntct ex die.. ak slalu terbaca pasal kisah isteri2 kehausan la gersang la bila laki diorang bz.. aku nk didik die jadi istri yang solehah, yang baik, yang mampu bimbing ank2.. adakah aku mampu jadi pemimpin seperti tu? aku berdoa.. aku mohon aku berjaya....

Td order tudung kt die, saje tak g taw..nk wt suprise.. hehe.. tp tudung tu besar skit.. aku tengok cantik org pakai, ttup dada n so on.. aku harap die pakai.. aku harap sangat.. huhu.. hamizah.. aku setia padamu..
Abang sayang Sayang..

No comments:

Post a Comment